2002年7月21日 星期日

與你傾訴

二零零二年七月二十一日對於在默默等待及支持莎麗重踏舞台嘅歌迷嚟講﹐確實喺一個重大日子。 從各大報章得知莎麗正式加盟紅音樂唱片公司﹐重返屬於她大舞台﹐心中翻起一陣漣漪﹐莫明興奮。緊接著一連串活動﹐全新廣東專輯“你聽到”隆重推出。 久違莎麗終於喺眼前出現了﹐百感交集。兩年間多次貼近聚﹐造就了無限美好回憶﹔期間認識了一班志同道合葉迷(即喺你哋囖﹗)﹐感覺份外珍惜。

二十年間 ﹐莎麗聲音可以講喺同我一起成長﹐裡面回憶﹐生活點滴細節交纏一起﹐難以分割。 因此﹐好想把擁有回憶永遠牢牢記住﹔特此網誌同大家一起分享。雖然網內有部份仍未完成﹐但呢個網設計同重整資料都足足花了相當多時間。 但我好貪心﹐希望能夠將所有知道都注入網內﹐一改再改。 當然呢個全新葉蒨文網誌設計其實已於半年前誕生﹐但要做妥所有版面及資料﹐的確喺一件唔容易事。 希望稍後日子我有空擋可以繼續提供返未完成嘅部份同埋加入歌詞搜索等等。有時候我覺得喺唔喺開咗太多個別標籤 ﹐時間上根本唔許可﹐ 但心想每一個想做嘅網都含有極俱嘅意義﹐所以最終都不能不做﹐唯有希望大家畀多一點耐性去等。

莎麗嘅美﹐她嘅笑容﹐每一扁文章﹐每一幅開心嘅圖片﹐都是我對她最真心獻上嘅蒨意。願與大家共勉之。

沒有留言:

張貼留言

改變地球遙遙路遠,改變做人笑容重展;
回復你的友善,回復往日你的自然。